• Dział sprzedaży: 733 203 682. Zagadnienia techniczne:
  • 786 255 258

mistrzowski.personel@dentalway.pl

Czym jest MISTRZOWSKI PERSONEL?

 

MistrzowskiPersonel.pl to Cykle INTERNETOWych SZKOLEŃ przedstawiające PROFESJONALNE WZORCE OBSŁUGI PACJENTÓW. Cykle składają się z trzech 1,5-godzinnych wykładów odbywających się we wtorki o godzinie 19.00. Do uczestniczenia w szkoleniu wystarczy jedynie dostęp do Internetu.

Trener, doradca, przedsiębiorca
Kamil Kuczewski

Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem w gabinecie stomatologicznym.

Twórca projektu DentalWay – kompleksowego programu rozwoju placówki stomatologicznej, który polega na spełnianiu potrzeb i dostarczaniu wszelkich rozwiązań do gabinetów stomatologicznych. Elementami projektu sa m.in. szkolenia, pozyskiwania dotacji z UE, analizy finansowe, badania tajemniczego pacjenta.

Od 2005 roku specjalizuje się w psychologii osiągnięć, skutecznej komunikacji oraz efektywnym zarządzaniu. Trener Rozwoju Praktyk Stomatologicznych w fundacji Be Active Dentist.

Przed 25-tym rokiem życia jeszcze podczas studiów, zarządzał i budował od zera firmę, w której po 3 latach działalności pracowało ponad 70 osób. Każdego roku obroty firmy rosły od 50% do 200%. Teraz takie efekty biznesowe przekłada na gabinety stomatologiczne i kliniki.

DLACZEGO WARTO ZAINWESTOWAĆ W ROZWÓJ ASYSTENTEK I HIGIENISTEK?

Po pierwsze: Profesjonalizm

Personel średni jest wizytówką Twojej placówki stomatologicznej i prawdopodobnie najważniejszym ogniwem, który pozyskuje nowych pacjentów. To jak zachowa się recepcjonistka będzie miało ogromny wpływ na decyzję pacjenta o przyjściu do Twojej placówki stomatologicznej. Jeżeli uważasz, że Twoja recepcja mogłaby działać jeszcze bardziej profesjonalnie oraz skuteczniej zachęcać pacjentów do wizyty, to ten kurs jest właśnie dla Ciebie.

Zobacz co może zyskać Twój gabinet stomatologiczny dzięki naszym webinarom!
Skondensowane szkolenia online dla Twoich asystentek oraz higienistek.

| DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ |

Po drugie: Łatwość i dostępność

Bez wychodzenia z domu i pokonywania setek kilometrów, za przystępną cenę, podczas przerwy w pracy, masz szanse poznać schematy budujące kulturę profesjonalnej obsługi pacjentów’ . Wystarczy poświęcić 1 godz. Raz w tygodniu by zyskać solidne fundamenty wiedzy i merytoryki. Jedyne co potrzebujesz to dostęp do Internetu.

Zobacz co może zyskać Twój gabinet stomatologiczny dzięki naszym webinarom!
Skondensowane szkolenia online dla Twoich asystentek oraz higienistek.

| DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ |

Po trzecie: Doświadczony trener

Zamiast polegać na intuicji lepiej zdać się na badania, sprawdzone schematy i optymalne rozwiązania. Zostaną Ci przedstawione procedury, które krok po kroku udoskonalą poziom obsługi zarówno nowych pracowników jak i bardziej doświadczonych recepcjonistek. Po tym szkoleniu będziecie mówić jednym językiem, jedną wizją, jedną kulturą.

Zobacz co może zyskać Twój gabinet stomatologiczny dzięki naszym webinarom!
Skondensowane szkolenia online dla Twoich asystentek oraz higienistek.

| DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ |

Po czwarte: Tworzenie kultury obsługi

W dzisiejszych czasach kultura obsługi pacjentów jest czymś niezwykle ważnym. Recepcjonistki często zmieniają się na stanowisku przez co trudno utrzymać jest 1 poziom. Nieustanne szkolenia są często trudne do wdrożenia i kosztowne. Ten kurs online pozwoli na usystematyzowanie schematów działań każdej nowej i dłużej pracującej recepcjonistki.

Zobacz co może zyskać Twój gabinet stomatologiczny dzięki naszym webinarom!
Skondensowane szkolenia online dla Twoich asystentek oraz higienistek.

| DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ |


O nas

Mistrzowski Personel to INTERNETOWE SZKOLENIE przedstawiające PROFESJONALNE WZORCE OBSŁUGI PACJENTÓW. Cykl składa się z trzech 1,5 godzinnych wykładów.

Dental Way

ul. Elektoralna 13, Warszawa

Telefon: 733 203 682

NIP: 758 222 04 17