• Dział sprzedaży: 733 203 682. Zagadnienia techniczne:
  • 786 255 258

mistrzowski.personel@dentalway.pl

Naucz się i zastosuj w praktyce profesjonalne
wzorce obsługi pacjentów

Cykl II - 2018 - Webinary dla personelu średniego
150 zł - cena z rabatem (limitowana ilość pakietów)
  • W pakiecie – dostęp do 3 webinarów on-line
  • Skrypt szkoleniowy z ćwiczeniami
  • Dostęp do nagrania video każdego webinaru przez 1 miesiąc
  • Imienny certyfikat uczestnictwa w kursie wysłany pocztą

Cykl webinarów nauczy Twój personel medyczny m.in.:

  • Wdrożenia systemu ICARE – legendarnej obsługi pacjentów.

  • Wywoływania pozytywnego pierwszego wrażenia.

  • Obsługi pacjenta bólowego.

  • Obsługi pacjenta „Mama z dzieckiem”.

  • Informowania o opóźnieniach.

  • Prezentowania udogodnień.

  • Rozmowy z pacjentem pytającym o ceny.

  • Rozmowy z pacjentem pytającym dopasowywanie terminu.

  • Rozmowy z pacjentem bólowym.

  • Rozmowy z pacjentem pytającym o ‘dobrego lekarza’.

  • Rozmowy z pacjentem pytającym o aparaty ortodontyczne.

  • Skutecznego zapisywania na wizyty

  • Jak właściwie badać potrzeby pacjenta?

  • W jaki sposób prezentować rozwiązania dopasowane do potrzeb pacjenta?

  • Jak rekomendować dodatkowe usługi gabinetu?

  • Jak postępować z tak zwanymi „trudnymi pacjentami” podczas rozmowy?

Prowadzący
Kamil Kuczewski

Prowadzi specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem w gabinecie stomatologicznym.

Twórca projektu DentalWay – kompleksowego programu rozwoju placówki stomatologicznej, który polega na spełnianiu potrzeb i dostarczaniu wszelkich rozwiązań do gabinetów stomatologicznych. Elementami projektu sa m.in. szkolenia, pozyskiwania dotacji z UE, analizy finansowe, badania tajemniczego pacjenta.

Od 2005 roku specjalizuje się w psychologii osiągnięć, skutecznej komunikacji oraz efektywnym zarządzaniu. Trener Rozwoju Praktyk Stomatologicznych w fundacji Be Active Dentist.

Przed 25-tym rokiem życia jeszcze podczas studiów, zarządzał i budował od zera firmę, w której po 3 latach działalności pracowało ponad 70 osób. Każdego roku obroty firmy rosły od 50% do 200%. Teraz takie efekty biznesowe przekłada na gabinety stomatologiczne i kliniki.

O nas

Mistrzowski Personel to INTERNETOWE SZKOLENIE przedstawiające PROFESJONALNE WZORCE OBSŁUGI PACJENTÓW. Cykl składa się z trzech 1,5 godzinnych wykładów.

Dental Way

ul. Elektoralna 13, Warszawa

Telefon: 733 203 682

NIP: 758 222 04 17