Pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper w Gorzowie – optymalizacja wizytówki GMF

Prawdopodobnie każdy z nas chociaż raz usłyszał o strategii pozycjonowania stron internetowych i nie ma w tym nic dziwnego. Proces stopniowo zyskuje popularność, gdyż w przeważającej ilości przypadków okazuje się niezwykle skuteczny. Na szczególną pochwałę zasługuje pozycjonowanie lokalne, które niemal zawsze prowadzi do wzrostu zainteresowania działalnością przez szersze grono odbiorców. Stosując techniki takie jak pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper witryna zostaje dostrzeżona, ruch wewnątrz niej diametralnie się zwiększa oraz zwiększa się efektywność działalności. Dla lokalnego pozycjonowania kluczowa jest wizytówka, której stworzenie umożliwia platforma Google Moja Firma, stanowiąca optymalne rozwiązanie dla lokalnego pozycjonowania. 

Czym jest Google Moja Firma?

Google Moja Firma to platforma umożliwiająca zarządzanie profilem danej marki w sieci. Łączy się ona z większością strategii pozycjonowania i również doskonale sprawdzi się w przypadku, kiedy interesuje nas pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper. Wizytówki marki wyświetlają się zwykle na samym szczycie listy wyników wyszukiwania, dzięki czemu jej popularność wzrasta, a do witryny trafia coraz więcej użytkowników. Google Moja Firma ma szczególne znacznie dla małych, lokalnych przedsiębiorstw, którym zależy na przyciągnięciu okolicznych potencjalnych klientów do swojej stacjonarnej siedziby. Aby jednak profil skutecznie reklamował markę w sieci, musi zostać poddany kompleksowej optymalizacji.

Optymalizacja profilu – na co zwrócić uwagę?

Google Moja Firma to narzędzie, które we współpracy ze strategią jaką jest pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper, może zapewnić napływ nowych klientów i wzmocnić pozycję marki w sieci. Oto kilka elementów, na które warto zwrócić uwagę podczas optymalizacji profilu:

  • uzupełnienie najważniejszych danych – aby maksymalnie ułatwić konsumentom kontakt z firmą, warto dodać do profilu numer telefonu, adres i godziny otwarcia. W ten sposób wiarygodność marki znacznie wzrośnie, zwiększając tym samym bazę klientów;

 

  • wysoka jakość zdjęć – dodanie ciekawych zdjęć pokazujących wnętrze lokalu czy lokalizację firmy to doskonały sposób na zachęcenie klientów do skorzystania z oferty;

 

  • dbałość o recenzje – okazuje się, że znaczna część użytkowników ufa internetowych recenzjom tak, jak opiniom znajomych. Warto więc zoptymalizować rekomendacje konsumentów, a wyniki sprzedażowe z pewnością wzrosną;

 

  • kategoria – dobór odpowiedniej kategorii zapewnia lepsze pozycjonowanie się w SERP i gwarantuje dostęp do grupy docelowych odbiorców.

Pozycjonowanie GMF z platformą Shoper – dlaczego warto?

Optymalizacja profilu Google Moja Firma to tylko jeden z wielu elementów strategii obejmującej pozycjonowanie sklepów internetowych Shoper. Nie jednak sama strategia gwarantuje powodzenie, istotna jest również systematyka i samodyscyplina. Niemniej jeżeli z pracowitością nie mam problemu lub decydujemy się na wsparcie profesjonalistów, zaprezentowana strategia stanie się w niedalekiej przyszłości bezpośrednią drogą do sukcesu.